Stránky

sobota 3. ledna 2015

VÁNOČNÍ PŘEKVAPENÍ

letos se nám ty vánoce nějak nevedly, sice jsem vyhrožovala, že to ještě všechno stihnu a budeme večeřet hned po setmění...ale vše bylo jinak.



 Taťka přišel od oveček...narodilo se nám jehňátko, ale je nějaký divný...
...tak jsem letěla k ovcím, sebrala jehně spíš polomrtvé než položivé....přijel veterinář....moc nadějí mu nedával, že nemá sací reflex atak dál...
...ale já jsem se nedala, místo vánočních příprav jsem masírovala, odchytili jsme maminu, trochu oddojili...ale moc to nešlo...když se mrňous doma trochu vzpamatoval, tak šup k mámě a přidržovat aby pil... no spíš jsem dojila rovnou do tlamičky...

                                              ...ještě v kuchyni, už položivé....

...nechala jsem prcka u mámy v chlívku a šla pokračovat ve vánočních přípravách..
...když jsem přišla asi za hodinu...déle jsem to nevydržela...už stál...nebo vlastně stála...tak jsem měla takovou radost...to je dárek....který hned tak něco nepřekoná.

Radost mě přešla, když jsem kontrolovala maminu, viselo z ní lůžko a tak jsem čekala
( dnes vím, že jsem neměla), ráno byl stav stejný a tak jsem opět volala veta,
ale ten mě uzemnil slovy, že doopravdy nikam nepojede, ať zavolám po svátkách
....a to bylo po dlouhé době něco, co mě doopravdy rozbrečelo....zkoušela jsem ještě jednoho veterináře...ale u toho byl výsledek stejný...ať zavolám jinam...

                                                          ...ještě s maminkou...

                                               Na Štěpána ráno bylo jehňátko sirotek....

                       

Píši to až teď, dnes je jí 10 dní....krmím jí každé 4 hodiny mlíčkem pro jehňata, mleziva se snad napila dost, přetrpěla i kozí mléko z Teska (po něm měla trochu průjem)...
....doufám, že vše už přestojíme, mrňavice je čilá, o vše se zajímá, každý den chodíme na procházku mezi ostatní ovečky.

                                       


                                          ...malý kozlík Čert, velký Vilda

V chlívku bydlí s malým kozlíkem Čertem, který je zchoulostivělý a venku se mu vůbec nelíbí....


                                            ...i teta Kozina je na ní celkem hodná

                                          ....a jmenuji se Ježucha....

                                          ....a jdu raději dovnítř...je tam líp....

                 TAK MI DRŽTE PALCE....


Žádné komentáře:

Okomentovat